Wie zijn wij?

Human Supports is opgericht in 2007 en specialiseerde zich binnen de gezondheidszorg. In 2011 besloot Human Supports zich ook te specialiseren in een andere niche, Horeca & Events. Wij zijn een Belgische onderneming, erkend in de 3 gewesten.

Onze kwaliteitsgarantie

Briefing

Wij zorgen voor een algemene briefing met de nodige aandachtspunten in samenwerking met de klant.

Sturing

Bij elke aanvraag bezorgen wij een volledige briefing aan elke uitzendkracht, met de nodige details.

Evaluatie

Om onze poule optimaal te houden, hechten wij belang aan de feedback van de klant. Wij zorgen voor een correcte opvolging en evalueren elke uitzendkracht afzonderlijk.

Samenwerking

Bij aanvang van onze samenwerking bezorgen wij onze klanten een overzichtelijke SLA (serviceniveau-overeenkomst) die wij hanteren. Op regelmatige basis organiseren wij ook KPI-meetings als evaluatietool voor ons bedrijf.

Iedereen uniek

In alle afdelingen en op elk niveau van ons bedrijf werken we met unieke personen.

Permanentie

Wij zijn 7 op 7 bereikbaar en dit 365 dagen per jaar. Deze permanentiedienst wordt door onze eigen medewerkers uitgevoerd, die elke klant en elke uitzendkracht kennen. Dit garandeert u van een continuïteit en een kwaliteitsvolle service.

Selectie

Dankzij de nauwe samenwerking met onze klanten, slagen wij er steeds in om de juiste uitzendkrachten te selecteren, die blijven investeren in hun werk en steeds aan de verwachtingen voldoen van de klant.

Oplossingen op maat

Onze ambitie is een langdurige en nauwe samenwerking met onze klanten. We spelen in op de noden van onze klanten en bieden steeds vernieuwende oplossingen aan waar nodig. Bijvoorbeeld de online –planning waar onze klanten steeds op de voet de evolutie kunnen zien van hun aanvragen.

Opleidingen

Als professional in de Horeca & Events , organiseert Human Supports meerdere malen per jaar en per vestiging gratis opleidingen voor hun uitzendkrachten. Dit doen we samen met onze medewerkers die tevens ervaring hebben op operationeel niveau binnen de horeca.

Kelners

HACCP

Hospitality

Klantvriendelijkheid

De opleidingen kunnen 1 dag duren of uit meerdere dagen bestaan. Deze biedt ons de mogelijkheid om de uitzendkrachten op een hoger niveau te brengen en hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten.

De opleidingen worden in onze kantoren gegeven of bij één van onze klanten. Op maat gemaakte trainingen kunnen op vraag worden aangeboden.

  • Brainstorming met de klanten om de nodige aandachtspunten aan bod te kunnen brengen
  • Human Supports zorgt voor op maat gemaakte trainingen , naar wens van de klant.
  • De klant bekijkt de opgestelde training en kan aanpassingen laten doorvoeren indien nodig.
  • Human Supports geeft de training aan de kandidaten en indien gewenst ook aan de werknemers van de klant.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Onze medewerkers bezitten alle benodigdheden die ze nodig hebben om op verplaatsing te kunnen werken.

We bieden onze medewerkers de mogelijkheid indien nodig van thuis uit te werken.

Wij maken gebruik van de sociale media zoals Facebook . Deze geeft ons de mogelijkheid om een transparante communicatie te verlenen en ons gemakkelijk in verbinding te brengen met de uitzendkrachten.

Dankzij onze ‘Cloud Computing’ kunnen onze klanten op de voet de evolutie van hun aanvragen volgen en stelt het ons ook mogelijk om rechtstreeks in contact te komen voor de nodige communicatie.

Wij werken samen met verschillende trajectbegeleiders die werkzoekenden ondersteunen en begeleiden tijdens hun eerste maanden in een nieuwe job.

De open en eerlijke feedback die wij terugkoppelen aan de begeleiders zorgt ervoor dat deze nieuwe werknemers zich sneller kunnen integreren in hun nieuwe job.

Wenst u meer info over onze diensten ?